Winterwille!

Afgelopen weekend trok heel Nederland erop uit om te kunnen genieten van de winterse wereld waarin we ons mochten wanen. Ook onze leden konden niet binnen blijven zitten. Waar de ene wandelingen in de sneeuw maakte, besloot de ander een heuse tocht te schaatsen van stad tot stad.

Op de foto’s ziet u Jan en Leny die tijdens hun wandeling door de sneeuw een specht wisten te spotten. Wytske stuurde ons een foto van een prachtige sneeuwvlakte en we zien Jouke zitten bij het bruggetje van Bartlehiem. Die heeft een tocht van 25 km gedaan waarbij hij begonnen is op It Nannewiid. Wilma deelde een foto met ons van een prachtige zonsondergang en we zien Tialda met haar handen in de lucht op de Aldegeaster Brekken. Gezien de hoeveelheid mensen daar was dit erg vroeg op de ochtend! Sommige leden deden het wat rustiger aan en genoten lekker dicht bij huis. Janny bijvoorbeeld, die ons een jaloersmakende foto stuurde van een heerlijk bakje koffie in de tuin, lekker in het zonnetje maar wel genietend van de witte wereld. Anne-Marije genoot samen met haar pony van de sneeuw en Jelma schaatste met haar vader naar Sneek waarbij ze in Easterlittens even een pit stop hadden.