Nieuwe pagina sponsoractie

Ook dit jaar doet ons prachtige, frisse jeugdkorps ‘De Toeterbende’ mee aan de sponsoractie van de Poiesz! Door deze actie komen clubs en verenigingen in de gelegenheid om in de periode van 10 februari t/m 5 april 2020 te sparen bij Poiesz Supermarkten voor een mooi bedrag in de kas.

Om u elke week op de hoogte te houden van de laatste aanbiedingen, hebben wij een speciale pagina hiervoor aan gemaakt. Deze is in de bovenste balk helemaal rechts te vinden onder de naam ‘Sponsoractie Poiesz’. Elke maandagochtend komen hier de aanbiedingen van die week op te staan zodat u snel kunt opzoeken welke producten munten opleveren.

We willen u natuurlijk vragen of u de munten in onze koker, De Toeterbende, zou willen gooien. Deze koker hangt in het Poiesz filiaal te Menaam. Ga voor meer informatie naar de ‘Sponsoractie Poiesz’-pagina.