D&S september 2021

We zitten alweer in de herfst, de zomer is voor mijn gevoel voorbij gevlogen. Oktober is de maand waarin we na een stille zomer weer veel dingen kunnen ondernemen. Diverse collectes zijn bij u/jou aan de deur geweest, zoals KWF en de Nierstichting. Zoals je van ons gewend bent komen wij ook bij jou aan de deur voor een financiële bijdrage. Vorig jaar hebben jullie ons helaas moeten missen. Maar gelukkig kunnen wij dit jaar weer met de overheerlijke Boksumer brokken en de enige echte Fryske Dûmkes bij jou aan de deur komen. We hopen dat jij ons wilt sponseren.

De koekaktie houden wij van 25 tot en met 30 oktober.

Verderop in dit blad staat ook de poster voor de RABO CLUB AKTIE.
Wij willen jou vragen om met de Rabo ClubSupport (voorheen RABO clubkascampagne) op ons korps Harmonie Beetgum te stemmen.

De Rabobank-leden krijgen van de bank bericht dat ze kunnen stemmen van 4 oktober tot en met 24 oktober. Vergeet niet om op ons te stemmen! Natuurlijk het liefst met twee van de vijf stemmen. Dit jaar kun je stemmen via de Rabo-app of internetbankieren, als je maar lid bent van de Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland.

Als je ingelogd bent, ga dan naar “zelf regelen”, dan ‘lidmaatschap’. Daarna zie je de button ClubSupport. Kom je er niet uit dan kun je altijd contact opnemen met de penningmeester van Harmonie Beetgum.

Zoals je ziet is het niet moeilijk en het kost jou slechts enkele minuten van je tijd. Doen?!

Alvast bedankt voor je steun!

Na oktober vallen wij al heel rap in de maand november. De weken gaan snel voorbij. We zijn hard aan het oefenen voor ons dubbelconcert die gepland staat op 20 november. We hebben het plan om op die zaterdagavond, 20 november, een dubbelconcert te geven in Gorredijk, samen met het korps De Vlecke. Ik zeg er wel even bij — samen met het kórps De Vlecke – want het zou natuurlijk ook een koor kunnen zijn. Tenslotte hebben wij zo’n optreden met een koor ook al eens gehouden. Dit keer is het wel een korps. Wij hebben al eerder met De Vlecke een optreden verzorgd. Dat klonk toen als een klok, dus daar werken wij nu weer naartoe. En we hopen dat het concert door mag/kan gaan. In deze tijd blijf ik ietsjes voorzichtig. Maar …wel optimistisch. Dus zet de datum maar in jouw agenda, want we hopen natuurlijk op heel veel publiek. Even een avondje genieten. Dat wil toch iedereen!!

Kan een afbeelding zijn van eten en binnen