Terugblik concert met Halleluja

We zijn alweer een paar dagen verder maar we zijn nog steeds aan het nagenieten van het mooie concert dat we hebben gehad met zangkoor Halleluja. Hoe mooi is het dat er zo’n groot zangkoor is in het dorp en dat er in datzelfde dorp ook nog eens een net zo groot korps is? Dat is dubbel feest als ze samen een concert geven! En dat was afgelopen zaterdag 23 maart in de PKN-Kerk het geval. Om 20:00 uur begon een afwisselend programma, met muziek van alleen het koor, alleen het korps en van beide samen. Nummers als ‘Guardian of my Soul’ en ‘I don’t know how to love him’ kwamen voorbij maar ook een mars stond op het programma, want die kan natuurlijk niet ontbreken. De avond eindigde met ‘Love shine a light’ dat niet alleen door het koor en het korps gespeeld en gezongen werd, maar ook door het publiek! Han Bosma heeft weer prachtige foto’s gemaakt die een goed beeld schetsen van de avond.