D&S december 2021

Lieve trouwe donateurs, muziekliefhebbers, dorpsgenoten.

Allereerst een prachtig 2022 namens ons gewenst! Dit berichtje is natuurlijk totaal overbodig, want iedereen weet het al… We luiden dit prachtige nieuwe jaar 2022 niet in met ons concert. Heel jammer, maar zolang we allemaal redelijk gezond blijven, zijn er genoeg momenten om van het leven te genieten. We laten de moed niet zakken hoor. Hebben jullie de kerstdagen kunnen vieren met dierbare familie? Of met vrienden? Op 31 december smaakten de oliebollen mij prima, en bij jullie? Vanaf nu gaan wij heel hard oefenen (thuis, ieder voor zich, zucht) om straks een prachtig voorjaarsconcert te kunnen geven.

Zorg voor elkaar, en hopelijk zien wij jullie spoedig als ons publiek binnenschuifelen bij ons eerstvolgende optreden.