Janny en Wietske bij afscheidsconcert Golden Earring!

Zo’n 1000 fans hebben maandagavond een eerbetoon gebracht aan ‘hun Golden Earring’ in een uitverkocht Ahoy Rotterdam. En daar waren twee van onze leden bij! Janny Boonstra en Wietske Feenstra namen deel aan deze tweehonderdkoppige rockfanfareband. Naast deze band waren er nog vierhonderd zangers, honderd drummers, tweehonderd gitaristen en honderd bassisten!

Aanleiding was het abrupte einde van de band in 2021 omdat bij gitarist George Kooymans de ziekte ALS werd vastgesteld. Naast de begeerde hoofdgast Cesar Zuiderwijk (drummer Golden Earring) waren er andere bekende artiesten op het podium te vinden. Waylon, Ellen ten Damme, Lucas Hamming en Jan Dulles (3J’s) deden mee aan dit bijzondere eerbetoon.
Wat een ervaring voor Janny en Wietske. Wij zijn trots dat jullie deel uit mochten maken van deze gigantische groep muzikanten!

Wilt u het hele verhaal lezen? Klik dan op deze link: https://www.omroepwest.nl/nieuws/4886287/golden-earring-krijgt-met-duizend-muzikanten-mooiste-eerbetoon-van-fans-voor-beste-rockband-ever